GAME, civ2pl
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
;; CIVILIZATION POPUP BOXES; Copyright (c) 1995 by MicroProse Software; Spolszczenie: Janusz Mrzigod; Wprowadzenie zmian w tym pliku; mo�e zak��ci� funkcjonowanie gry.;@MAINMENU@width=200@title=Cywilizacja II@optionsRozpocz�cie nowej gryGra w utworzonym �wiecieW�asny �wiatRozpocz�cie scenariuszaWczytanie grySalon Chwa�yTw�rcy gry@MAINMENU2@width=200@title=Gra w kilku graczy@optionsGra na nowej mapieGra w tworzonym �wiecieWczytanie gry@STARTORJOIN@width=300@title=Piekie�ko kilku graczy (Zosta�e� ostrze�ony!)@optionsRozpocz�cie gryPrzy��czenie si� do gry@NETNAME@width=320@title=Podaj imi� sieciowe@optionsImi� sieciowe:@WAITFORGAME@width=220@title=Gra w kilku graczyCzekaj na do��czenie do gry...@WAITFORSETUP@width=220@title=Gra w kilku graczyCzekaj na ustalenie parametr�w...@YOUAREAREJECT@width=320@title=Gra w kilku graczyNie zosta�e� dopuszczony!@GAMECLOSED@width=320@title=Gra w kilku graczyPrzepraszamy, ta gra jest zamkni�ta.@CUSTOMLAND@width=320@title=Ustal ilo�� l�du@button=Losowa@default=1@optionsMa�aZwyk�aDu�a@CUSTOMFORM@width=320@title=Ustal form� l�du@button=Losowa@default=1@optionsWyspowyZr�nicowanyKontynentalny@CUSTOMCLIMATE@width=320@title=Ustal rodzaj klimatu@button=Losowy@options@default=1SuchyZwyk�yWilgotny@CUSTOMTEMP@width=320@title=Ustal temperatur�@button=Losowa@options@default=1NiskaUmiarkowanaWysoka@CUSTOMAGE@width=320@title=Ustal wiek@button=Losowy@options@default=13 miliardy lat4 miliardy lat5 miliardy lat@USESEED@width=320@title=Zasoby mapyCzy chcesz zastosowa� przypadkowyrozk�ad wiosek i zasob�w?TakNie@USESTARTLOC@width=320@title=Po�o�enie pocz�tkoweCzy chcesz zastosowa� przypadkowepo�o�enie pocz�tkowe graczy?TakNie@SAVEERROR@width=200@title=Zapis gryZapis nieudany! B��d: %STRING0.@SAVEOK@width=300@title=Gra zapisana!^^%STRING0 %STRING1 %STRING2^^%STRING3@LOADNOTSAVE@width=200@title=Wczytanie gryGra nie wczytana: plik nie zawiera zapisu.@LOADOLDSAVE@width=200@title=Wczytanie gryGra nie wczytana: przestarza�y format pliku.@LOADBADSAVE@width=200@title=Wczytanie gryGra nie wczytana. B��d: %STRING0.@LOADOK@width=300@title=Poziom trudno�ci: %STRING4^^%STRING0 %STRING1 %STRING2^^%STRING3@DIFFICULTY@width=320@title=Wybierz poziom trudno�ci@optionsW�dz (naj�atwiejszy)Dow�dcaKsi���Kr�lCesarzB�stwo (najtrudniejszy)@SIZEOFMAP@width=320@title=Wybierz rozmiar �wiata@button=W�asny@default=1@optionsMa�y (40x50 kwadrat�w, kr�tka gra)Zwyk�y (50x80 kwadrat�w)Du�y (75x120 kwadrat�w, d�uga gra)@CUSTOMSIZE@width=320@title=Ustal w�asne rozmiary �wiataZasady: X razy Y musi nale�e� do przedzia�u od 1000 do 10000.Ka�dy wymiar (X lub Y) musi zawiera� si� w przedziale od 25 do 250.D�ugo�� mapy (X):Szeroko�� mapy (Y):@ENEMIES@width=320@title=Wybierz liczb� przeciwnik�w@button=Losowa@options7 cywilizacji6 cywilizacji5 cywilizacji4 cywilizacje3 cywilizacje@BARBARITY@width=320@title=Wybierz poziom aktywno�ci barbarzy�c�w@button=Losowy@default=2@optionsTylko wioskiW�drowne bandyNiezmordowane szczepyNienasycone hordy@RULES@width=320@title=Wybierz zasady gry@optionsStandardoweW�asne@GENDER@width=320@title=Wybierz p�e�@optionsM�ska�e�ska@TRIBE@width=600@title=Wybierz plemi�@button=W�asne@CUSTOMTRIBE@width=440@title=Ustal nazw� plemienia@button=Okre�lenia@optionsPrzyw�dca:Plemi�:Dope�niacz:@CUSTOMTRIBE2@width=440@title=Wybierz oficjalny tytu�@NAME@width=440@title=Podaj imi�@optionsImi�:@CUSTOMCITY@width=320@title=Wybierz styl swoich miast@ADVANCED@checkbox@width=440@title=Ustal w�asne zasady@optionsUproszczona walkaP�aski �wiatWyb�r przeciwnik�w komputerowychPrzyspieszony start��dza krwi (statki kosmiczne niedozwolone)Bez odtwarzania wyeliminowanych graczy@ACCELERATED@width=400@title=Wybierz dat� rozpocz�cia@options%NUMBER0 p.n.e. (zwyk�a)%NUMBER1 p.n.e.%NUMBER2 p.n.e. (przyspieszona)@OPPONENT@width=320@title=Wybierz przeciwnika #%NUMBER0@optionsLosowy@GAMEOPTIONS@checkbox@width=480@title=Cywilizacja II %STRING0@optionsEfekty d�wi�koweMuzykaCzekaj na koniec tury.Autozapis po ka�dej turze.Poka� ruchy przeciwnika.Bez pauz mi�dzy przeciwnikami.Szybkie przesuwanie jednostek.Natychmiastowa rada.Pomoc samouczka.Przemieszczanie jednostek mysz�.Klawisz <Enter> zamyka ekran miasta.@GRAPHICOPTIONS@checkbox@width=480@title=Ustal opcje grafiki@optionsSala tronowaEkran dyplomacjiAnimowani pos�owie (wymaga 16MB RAM-u)Informacje o wynalazkachRada miejskaFilmy dotycz�ce cud�w@MESSAGEOPTIONS@checkbox@width=480@title=Ustal opcje raportu miasta@optionsOstrzegaj o zahamowaniu wzrostu (akwedukt/kanalizacja).Poka� zbudowane udoskonalenia.Poka� zbudowane jednostki cywilne.Poka� nieprawid�owe rozkazy budowy.Zawiadamiaj o rozruchach.Zawiadamiaj o uspokojeniu rozruch�w.Zawiadamiaj o �wi�cie "Uwielbiamy naszego kr�la".Ostrzegaj, gdy malej� zapasy �ywno�ci.Ostrzegaj o pojawieniu si� zanieczyszczenia.Ostrzegaj o stratach przy zmianie produkcji.@INIT@width=440@y=-5@title=Dawno, dawno temu . . .%STRING0, jeste� przyw�dc� ludu, kt�ryzwie si� %STRING1. Oby Twoje panowanie by�od�ugie i pomy�lne. %STRING1 znaj� nawadnianie,g�rnictwo, budow� dr�g oraz wiedz� czym jest %STRING2.@NOTONMAP@title=Nieprawid�owy ruchJednostka nie mo�ewyj�� poza map�.@ZOC@width=440@title=Zasady: Strefy kontroliJednostka nie mo�e przej�� z jednegokwadratu przylegaj�cego do jednostki wrogado innego takiego kwadratu.^Istniej� nieliczne wyj�tki od tej regu�y:dyplomaci, karawany, statki i lotnictwo.^Poza tym dowolna jednostka mo�e wej�� dolub wyj�� z miasta, a tak�e na kwadratzajmowany ju� przez jednostk� tego gracza.@FEATURE@title=Niestety, nic z tego!Ta funkcja jeszcze nie dzia�a.@AMPHIB@title=Zasady: Desant morskiJednostka l�dowa musi znale�� si� na ziemi, nimb�dzie mog�a atakowa�. Wyj�tek: piechota morska.@NONCOMBAT@title=Zasady: ArmieJednostki osadnik�w, karawani dyplomat�w, posiadaj�ce wsp�czynnikataku r�wny 0, to jednostki cywilne.Nie mog� one atakowa� nieprzyjaciela.@FIGHTER@title=Zasady: Walka powietrznaTylko my�liwce mog� atakowa� jednostki lataj�ce.@FUEL@title=Zasady: PaliwoZabrak�o paliwa.My�liwiec i rakieta musz� l�dowa� wmie�cie lub na lotniskowcu na koniecka�dej tury. Bombowiec musil�dowa� na koniec drugiej tury.@FATIGUE@title=Zm�czenie�o�nierze s� zm�czeni, szefie. Je�li zmusimyich do ataku w tej turze, b�d� walczy� z%NUMBER0/%NUMBER1 si�y."Do boju!""W porz�dku - niech odpoczn�."@LANDFALL@title=L�dowanieCzy mamy opu�ci� statek, szefie,i i�� dalej piechot�?Pozosta�cie na statkuL�dujcie@NOLANDFALL@title=L�dowanieStatek nie mo�e znale�� si� na l�dzie,a wszystkie przewo�one jednostki l�dowezu�y�y ju� swoje punkty ruchu.@OCCUPYTylko jednostka l�dowa mo�ezaj�� nieprzyjacielskie miasto.@TRIREME@title=Zasady: TriremyTwoja trirema zagin�a na morzu.Trirema mo�e zagin��, gdy nie ko�czytury w s�siedztwie l�du.@FAMINE0@title=Doradca miejskiBrak �ywno�ci w mie�cie: %STRING0.Utracono %STRING1.@FAMINE1@title=Doradca miejskiBrak �ywno�ci w mie�cie: %STRING0.Grozi g��d.@FAMINE2@title=Doradca miejskiBrak �ywno�ci w mie�cie: %STRING0.Zlikwidowano szlak handlowy do %STRING1.@DESTROYED@title=Minister obrony%STRING1 podbili %STRING0.@DECREASE@title=Doradca cywilnySpadek liczby ludno�ci w mie�cie %STRING0.@FOODSHORTAGE@title=Doradca cywilny%STRING0 ma bardzo ma�o �ywno�ci, szefie!@BUILT@title=Doradca cywilnyMiasto %STRING0 %STRING3 obiekt %STRING1.@BUILT2@title=Minister spraw zagranicznychMiasto %STRING0 (%STRING2) %STRING3 obiekt %STRING1.@BUILT3@title=Doradca cywilnyMiasto %STRING0 %STRING3 obiekt %STRING1.(Automatyczny wyb�r budowanego obiektu).@MANHATTAN@title=Doradca wojskowyWykryto pr�b� BRONI J�DROWEJ w pobli�umiasta %STRING0!@MOVECAPITAL@title=Minister spraw zagranicznych%STRING1 przenosz� stolic� do %STRING0.@SUPPORT@title=Doradca wojskowy%STRING0 nie utrzyma %STRING1.Jednostka rozwi�zana.@DISORDER@title=Doradca cywilny@width=280Rozruchy w mie�cie %STRING0. Burmistrzumyka gdzie pieprz ro�nie!@REVOLT@title=Kryzys polityczny!Niezadowoleni mieszka�cy %STRING0 buntuj� si�:Rz�d upada!@NEWGOVT@title=Wiadomo�ci%STRING0 piastujesz teraz godno�� %STRING1%STRING2 w ustroju %STRING3!@CHANGED@title=Minister spraw zagranicznychSzpiedzy donosz�: Cywilizacja %STRING0 zmienia ustr�jna %STRING1. %STRING2 nosi teraz tytu� %STRING3.@OVERTHROWN@title=Minister spraw zagranicznychSzpiedzy donosz�: Rz�d %STRING0zosta� obalony.@RESTORED@title=Doradca cywilnyPrzywr�cono porz�dek w mie�cie %STRING0.@WELOVEKING@title=Doradca cywilny@width=280%STRING0 urz�dza �wi�to '%STRING1 to najlepszy w�adca'!@WEDONTLOVEKING@title=Doradca cywilny%STRING0 ko�czy �wi�to '%STRING1 to najlepszy w�adca'!@FURTHERGROWTH@title=Doradca cywilnyW mie�cie %STRING0 potrzebny jest %STRING1 dla dalszego wzrostu.@POLLUTION@title=Doradca naukowy%STRING0. Zanieczyszczenie w okolicy miasta.@CHERNOBYL@title=Wiadomo�ci%STRING0. Nast�pi�a katastrofa nuklearna!Mo�e nast�pi� ska�enie!@INHOCK@title=Doradca cywilny%STRING0 nie utrzyma jednostki %STRING1.Jednostka sprzedana za %NUMBER0.@ONLYSETTLERS@title=Zasady: OsadnicyT� czynno�� mog� wykona�tyl...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]